6 نکته مهم برای ایجاد یک تجارت موفق

6 نکته مهم برای ایجاد یک تجارت موفق

این مقاله نتیجه تجزیه و تحلیل عملکرد کسب وکارهای موفق است. نتیجه 6 نکته مهم برای ایجاد یک تجارت موفق است که مطمئناً به شما کمک خواهد کرد تا یک کسب وکارموفق ایجاد کنید ، صرف نظر از اینکه تخصص شما در کدام زمینه است.

90٪ شرکتهای نوپا در 5 سال اول کار شکست می خورند. بنابراین زمین پر از افرادی است که جرات رویا دیدن دارند ،ولی نمی دانند که چگونه رویای خود را زنده نگه دارند.اگرچه این شکست می تواند به دلایل زیادی باشد ، اما دلیل اصلی در عدم شناسایی آنچه که به عنوان یک تجارت خوب شناخته می شود ، است.

لازم است که برای ایجاد یک کسب و کار موفق ؛ شما باید یک مشکل را حل کنید. با این حال ، این راه حل باید عملی و قابل توسعه باشد. به عنوان مثال ، برای حل مزاحمت بوق زدن در جاده ها ، نمی توانید اتومبیل هایی ایجاد کنید که اصلا بوق ندارند!

1-یک مشکل پیدا کنید ، یک راه حل ایجاد کنید

همانطور که قبلاً ذکر شد ، موفق ترین مشاغل بر پایه محصولاتی بنا شده اند که مشکلات روزمره مردم را برطرف می کنند. با این حال ، شما باید یک راه حل ایجاد کنید که برای همه قابل استفاده باشد و منطقی باشد. راه حل چاله ها نمی تواند معرفی اتومبیل های پرنده باشد. در عوض ، می توانید لاستیک هایی را معرفی کنید که می توانند از روی چاله ها به راحتی رد شوند.

استاد اجرای این مفهوم Uber است. این سرویس حمل و نقل مشکلات عمده ای از جمله ترافیک و آلودگی را برطرف کرده و همچنین با اطمینان از اینکه کاربران می توانند از هرجایی ماشین کرایه کنند ، راحتی را برای کاربران خود فراهم می کند و ماشین ظرف چند دقیقه به آنها می رسد.

اگر می خواهید مشکلی برای حل پیدا کنید ، بسیاری از کارشناسان می گویند که حل یک مشکل شخصی به شما کمک می کند. چیزی پیدا کنید که باعث ناراحتی شما شود و سعی کنید راه حل ابتکاری برای آن پیدا کنید.

2-بدانید آیا مردم محصول شما را می خواهند یا نه

مشکلی را که با آن روبرو هستید حل کردید ، عالی! اکنون ، شما باید بفهمید که افراد دیگر با موضوعات مشابهی روبرو هستند و یا اینکه راه حل شما نیز به آنها کمک می کند. در اقتصاد کنونی ، مردم راضی نیستند برای مسائل کوچکتر هزینه های بالا پرداخت کنند.پس بنابراین باید ببینید این مشکل چقدر بزرگ است با این حال ، اگر مردم واقعاً ارزش محصول شما را ببینند ، قبل از شروع تولید ، کیف پول آنها تخلیه می شود!

پی بردن به تقاضای بازار نیاز به تحقیقات زیادی دارد. می توانید از مطالعات پژوهشگران منتشر شده در فضای مجازی استفاده کنید یا با کارشناسان این حوزه صحبت کنید.

3-مشتری پادشاه است ، از اطلاعات ورودی آنها استفاده کنید

فارغ از اینکه محصول شما چقدر عالی است ، اگر با نیاز مشتری مطابقت نداشته باشد ، هیچ ارزشی نخواهد داشت. از این رو ، برای ساختن یک شرکت موفق ، باید در شناسایی مشتری خود نقش داشته باشید و آنچه را که باعث رضایت او می شود ، تجزیه و تحلیل کنید. به عنوان مثال ، بسته به اینکه مشتری شما چه کسی است ، شما باید د تعیین کنید که قیمت محصول شما چقدر مقرون به صرفه است یا از چه بسترهایی می توانید برای بازاریابی محصول خود استفاده کنید.

بنابراین ، به سخنان مشتریان خود گوش فرا دهید ،مسیر آنها به موفقیت ختم می شوند.

4-شروع یک کسب و کار ارزان نیست

بسیاری از کارآفرینان تصور می کنند که تامین بودجه آسان است. آنها زمان زیادی را صرف ایجاد یک محصول عالی می کنند ، اما وقتی نوبت به تولید آن می رسد ، از نظر تامین بودجه کوتاهی می کنند. با افزایش کارآفرینان و مشاغل جدید در بازار ، سرمایه گذاران نسبت به اینکه می خواهند در چه مشاغلی سرمایه گذاری کنند ، بسیار سخت گیر شده اند.

یطور مثال کمک به مردم برای گرفتن تورهای لحظه آخری و رزرو هتل ها. این محصول عالی است زیرا یک مشکل واقعی مشتری را برطرف می کند و تقاضا نیز برای آن همیشه وجود دارد.

بنابراین ، قبل از اینکه همه چیز از کنترل خارج شود ، ابتدا راهی پیدا کنید تا سرمایه لازم برای تأمین بودجه ایده خود را بدست آورید. شما برای لیست بزرگی از امور ، از ساخت و توسعه ، بازاریابی و تبلیغات ، به بودجه نیاز دارید!

5-تیمی پیدا کنید که پشتیبان شما باشد

نبود چشم انداز می تواند ویرانی کاملی را در هر شرکتی به ویژه یک شرکت نوپا ایجاد کند. شما به یک چشم انداز نیاز دارید که توسط تیمی پویا دنبال می شود و متمرکز بر تحقق چشم انداز شما هستند. به عنوان مثال Lehman Brothers را در نظر بگیرید. در روزگار اوج خود ، برادران لیمان چهارمین بانک سرمایه گذاری بزرگ در آمریکا بود. با این حال ، به دلیل عدم دید وسیع مدیر عامل و تیمی که خیلی سرمایه گذاری نکرده بود ، شرکت نابود شد و بلافاصله درخواست ورشکستگی کرد.

بنابراین ، اگر می خواهید موفق شوید ، به یک چشم انداز و تیم قدرتمندی از هم بنیان گذاران و مدیران نیاز دارید تا شرکت خود را به اوج موفقیت برسانید.

6-اگر آن را دوست ندارید ، آن را انجام ندهید

یک محصول عالی ، سرمایه گذاران و یک تیم شگفت انگیز. اما ، اگر 100٪ در تحقق رویای خود مشارکت نداشته باشید ، باز هم شکست خواهید خورد. بالاخره این داستان شماست. تجهیزات هر چقدر هم پیشرفته باشند ، اگر فردی علاقه زیادی به آن نداشته باشد ، قادر به صعود به قله اورست نخواهد بود. ایجاد یک تجارت هیچ تفاوتی با آن ندارد. شما باید کاملاً آماده باشید. شما باید با دقت قدم بردارید و بیش از همه ، باید به آن علاقه مند باشید. هتل های Oyo نمونه بارز این موضوع است. وقتی بنیانگذاران این کار را شروع کردند ، نوجوان بودند اما با تلاش و سخت کوشی ، سخت گیری و عزم راسخ ، این شرکت اکنون در قله های موفقیت قرار دارد.

در نتیجه ، استارتاپ ها تقریباً شبیه زندگی هستند. درس های بسیاری برای یادگیری و بسیاری فراز و نشیب ها در مسیر آن وجود دارد . اما با یک استراتژی و نگرش درست ، موفقیت دور از دسترس نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید