چطور ویژگیهای خودتان را معرفی کنید؟

چطور ویژگیهای خودتان را معرفی کنید؟

مانند بسیاری از خوانندگان ما ، کواین آرزوهای بزرگی برای تجارت خود دارد ، او در تلاش است تا مسیر ناشناخته را ببیند و تلاش می کند که در جوانی برای خود اعتبار کسب کند. در این مطلب ، به شما کمک می کنیم چطور ویژگیهای خودتان را معرفی کنید؟

در این پست از وب سایت نقشه کسب و کار من با کواین(Quine) ، یک کارآفرین جوان در فیلیپین که قبلاً یک حسابدار و حسابرس رسمی مجاز بود صحبت می کنم. اکنون ، او در تلاش است تا یک مارک تجاری انگیزشی بسازد .آماده ساختن برند یا کسب و کار خود هستید؟ برای شروع کار این چهار نکته برتر را بخوانید.

1-به خودتان اجازه خیالبافی بدهید.

اولین قدم برای تحقق هر هدفی این است که به خود اجازه دهید آن را تجسم کنید.بسیاری از کارآفرینان جوان مانند کواین کار خود را با تصویری زیبا از رویاهای خود آغاز می کنند. با این حال ، با گذشت زمان ، آنها اجازه می دهند تا افکار منفی در آنها نفوذ کرده و امید تحقق رویای آنها را خرد کند.

برای موفقیت ، باید تردیدها و انتقادات از خود را کنار بگذارید و اجازه دهید ذهن شما به سمت آن رویای دیوانه کننده ای که قبل از این ، از گفتن آن با صدای بلند ترسیده اید ، بگردد. هنوز می توانید آن را ببینید؟ هر چقدر به خود اجازه خیال پردازی و تجسم رویای خود را بدهید- حتی برای کسری از ثانیه – بیشتر می بینید و نسبت به احتمال تحقق آن بیشتر اقدام می کنید.

2-جایگاه خودرا شناسایی کنید.

در گروه سازندگان برند ، مفهومی وجود دارد که به آن “دیوار Sheehan” می گوییم. این به دیواری نامرئی اشاره دارد که کارآفرینان ناشناس را از رهبران با جایگاه ثابت و محکم جدا می کند. کارآفرینان جدید غالباً سعی می کنند با پرتاب هر چیزی که دارند آن دیوار را بشکنند – به طور مداوم محصولات جدید ، خدمات جدید و مارک های جدید را راه اندازی می کنند. این اشتیاق با یک جذابیت همراه است: تمرکز دقیق نتایج دقیق را به همراه دارد در غیر این صورت هرگز آن دیوار را خراب نخواهید کرد.

اشعه های خورشید اگر از طریق ذره بین متمرکز شوند ، آتش ایجاد می کنند. برای شکستن دیوار شیهان ، باید بفهمید که ذره بین شما چیست: شما باید جای خود را شناسایی کنید. در کدام یک از موضوعات است که می توانید در آن متخصص شوید؟ چه مشکل خاصی می توانید برای دیگران حل کنید؟

جایگاه خود را شناسایی کنید و در آن متخصص شوید. به محض این که این کار را انجام دهید ، دیگر نیازی به جنگیدن در میان جمعیت برای خراب کردن دیوار نخواهید داشت. شما می توانید به راحتی بالا بروید و آن را نابود کنید.

3-ویژگی منحصر بفرد خودتان را شناسایی کنید.

گفتن آن آسان تر از انجام آن است. میانبر ؟ شما قدرتمندترین و بهترین موقعیت را دارید تا به شخصی که قبلاً بوده اید خدمت کنید.شخصیت منحصر به فرد شما در تقاطع ، شخصی که شما در آینده می شوید و شخصی که در گذشته بوده اید ، زندگی می کند.

اگر بتوانید بفهمید که اشتیاق ، تحصیلات و تجربه شما در کجا همسو است ، پس جایگاه خود را پیدا کرده اید.آیا مشکلاتی وجود دارد که در حرفه خود مجبور به غلبه بر آنها شده اید؟ سوالاتی که پاسخ داده اید؟ چه موقعیت به طور منحصر به فردی را تجربه کرده اید که آن را به دیگران آموزش دهید ؟

4-یک شبکه ارتباطی دیجیتالی بسازید.

در اواخر مکالمه ما ، کواین سوالی را مطرح کرد که در طول سال گذشته مورد توجه بسیاری از کارآفرینان بوده است: چگونه یک شبکه ارتباطی در این دنیای دیجیتال که به طور فزاینده ای رشد می کند؟

دو پاسخ دارم. اولین کار این است که با محتوای افرادی که تحسینشان می کنید درگیر شوید. مردم متوجه کسانی می شوند که در مورد پست های آنها نظر می دهند یا مقاله های آنها را باز نشر می کنند. اگر طرفدار کار آنلاین کسی هستید ، به او بگویید. بهترین راه برای ایجاد شبکه ، پشتیبانی از کار افرادی است که می خواهید بشناسید.

پاسخ دوم من شروع تولید پادکست است. متوجه شده ام – بیش از 1 میلیون پادکست در جهان وجود دارد و ممکن است احساس کنید برای ورود به بازار خیلی دیر است. اما شما اشتباه می کنید پادکستینگ وسیله ای فوق العاده قدرتمند برای شبکه سازی است. حتی اگر پادکست شما درآمد کسب نمی کند یا مخاطبان زیادی ایجاد نمی کند ،شبکه ای که از پادکست می آید هنوز ارزشمند است. با یک پادکست ، شما این فرصت را دارید که یک بستر رسانه ای به چهره های با نفوذ ارائه دهید ، درهایی را باز کنید که در غیر این صورت بسته می مانند.

این قدرت شبکه دیجیتال برای کارآفرینان است: دسترسی به چیزی که قبلاً وجود نداشته است. درباره یک پست نظر دهید ، یک پیام مستقیم ارسال کنید و یک پادکست را شروع کنید – شبکه شما به سادگی در انتظار ساخت است.

رویاها سوخت کارآفرینی است. اما بدون مراحل عملی ، یک رویا می تواند به سرعت بمیرد. به خودتان فرصت خیالپردازی دهید ، سپس کار کنید تا بزرگترین چشم اندازهای شما زنده شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید