راه اندازی کسب وکار سرگرمی کودکان

راه اندازی کسب وکار سرگرمی کودکان

با آیا ازبازی با کودکان لذت می برید؟ آیا کودکان شما را دوست دارند؟ آیا می توانید قصه بگویید ، دلقک باشید ، ورزش کنید یا یک ساز موسیقی بنوازید؟

در این صورت ، شاید بتوانید با فروش لوازم سرگرمی بچه ها یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید. می توانید برای خود کار کنید و درآمد خوبی کسب کنید. به همان اندازه که علاقه و استعداد دارید ، می توانید بچه ها را سرگرم کنید و ایجاد یک مکان می تواند یک روش عالی برای تأمین درآمد شما و شروع یک کسب وکارخوب باشد.

در اینجا چندین روش برای سرگرمی کودکان آورده شده است:

دلقک

طبل

حیوانات خانگی

لوازم ورزش های کودکانه

لوازم شعبده بازی

هنرها و صنایع دستی

لوازم نقاشی صورت کودک

بادکنک

موسیقی / آواز

عروسک سازی

قصه گویی

صخره نوردی برای کودکان

چند نکته در مورد کسب و کار سرگرمی کودکان:

1) در حالی که به نظر می رسد کار با کودکان آسان است ، کودکان کم سن مخاطبان بسیار سختی هستند. اگر چیزی را دوست ندارند ، بلند می شوند و دور می شوند ، یا داد می کشند و چیزهایی را پرت می کنند. وظیفه شما جلب توجه گروهی از افراد است که توجه کوتاه مدت به چیزی در آنها امری عادی است. هرچه بر خود مسلط باشید و آمادگی بیشتری برای اتفاقات غیرمنتظره داشته باشید ، وضعیت بهتری خواهید داشت.

2) در حالی که این کودکان هستند که شما مشغول سرگرم کردن آنها هستید ، این والدین هستند که شما را استخدام می کنند. اطمینان حاصل کنید که ایده های آنها را در عمل بگنجانید ، و دوست داشتن ها و دوست نداشتن های کودک خاص آنها را در نظر بگیرید. پسر آنها خجالتی است؟ آیا فعالیت / آهنگ / ترفند جادویی خاصی وجود دارد که دختر آنها آن را دوست داشته باشد؟

3) در کارهایی که انجام می دهید و نحوه انجام کار خلاق باشید. سرگرمی کودکان فقط به جادو و بادکنک محدود نمی شود. مثلاً بچه ای که به علم علاقه دارد ممکن است از فعالیتی مانند ساخت راکت مدل یا کار با آهن ربا لذت ببرد. ممکن است مهمانی های تولد بارزترین انتخاب باشد ، پس به برنامه های مدرسه ای ، نمایشگاه های خیابانی و اردوهای روزانه فکر کنید. این موارد آخر می توانند راه عالی برای تبلیغات دهان به دهان باشند.

شروع کار:

دفعه دیگر که در یک جشن تولد کودک با یک برنامه سرگرم کننده حضور داشتید ، کارهای آنها را تماشا کنید. آیا آنها توجه بچه ها را جلب می کنند؟ اگر چنین است، چگونه؟ معمولاً ترکیبی از سرگرمی ها، آموزشی و بخشی به فعالیت های عملی و تعاملی اختصاص دارد.

توجه داشته باشید که شوخ طبعی نکته کلیدی در جلب توجه کودکان است. گروه سنی مورد نظر شما کدام است؟ یک برنامه اساسی برای کسب وکار خود ایجاد کنید ، یک نمایش جادویی ، یا آواز و گیتار زدن. طول آن را ، حدود 45 دقیقه تا یک ساعت قرار دهید و مطمئن باشید که یک قسمت تعاملی را نیز در آن قرار دهید.

بچه ها فعالیت های عملی را دوست دارند. اگر در حال نواختن ساز هستید ، آنها می خواهند آن را لمس کنند و سعی کنند آن را بنوازند. هنگامی که یک الگوی اساسی دارید ، به تناسب پارامترهای مختلف هر رویداد نیاز به تغییرات خواهید داشت. تعداد کودکان ، سن کودکان ، محدودیت های فضا ، آب و هوا و غیره.

برای ایده های خدماتی که می توانید ارائه دهید و نحوه هزینه برای آنها ،تحقیق کنید . الگویی سازگار برای محدوده های سنی مختلف ایجاد کنید و عملکرد خود را در مقابل بچه های خود یا بچه های دوستان خود بسنجید.

بچه ها معلم های بزرگی هستند. آنها بلافاصله به شما خواهند گفت که چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست ، بنابراین کسب تجربه در ابتدا بسیار ارزشمند است. کار با بچه ها به انعطاف پذیری و خودانگیختگی نیاز دارد.

باید خود را با شرایط غیر قابل پیش بینی وفق دهید. هرچه آمادگی بیشتری داشته باشید ، بهتر است. من یک بار در یک اردوی روزانه یک حلقه طبل زنی را رهبری کردم و فکر کردم که به اندازه کافی ساز با خود آورده ام. شیکرها ، زنگ ها ، طبل ها از انواع و اندازه های مختلف. وقتی همه بیست و پنج بچه یک نوع طبل خاص می خواستند که فقط شش نوع آن وجود داشت ، هرج و مرج به وجود آمد.

با جلوگیری از فاجعه ، من در همان جا سازگار شدم و یک بازی اختراع کردم که در آن بچه ها ابزارهایی را که دور آنها حلقه می زدند تعویض می کردند. والدین می خواهند ببینند که شما قادر هستید گروهی از کودکان را مدیریت کنید و توجه آنها را به خود جلب کنید.

آنها می خواهند صدای خنده آن ها را بشنوند و ببینند که بچه ها در حال توجه کردن هستند و در برنامه ها شرکت می کنند ، آواز می خوانند ، کلاه درست می کنند ، سوال می کنند. یکی از ویژگی های یک سرگرمی خوب برای کودک ایجاد اعتماد به نفس و تجربه است ، بنابراین هرچه بیشتر این کار را انجام دهید در آن مهارت بهتری خواهید داشت.

توجیه اقتصادی برنامه خود را ارزیابی کنید

عمده هزینه های اصلی در اداره این نوع مشاغل مواد مصرفی ، تجهیزات ، بازاریابی و حمل و نقل است. به چه موادی نیاز دارید و هزینه آن چقدر است؟

آیا این مواد یکبار مصرف هستند، یا اینها مانند بادکنک و وسایل هنری در هر رویداد نیاز به شارژ دوباره دارند؟اگر یک باربرای آنها هزینه شود ، چه مقدار سرمایه گذاری لازم است و مدت زمان بازگشت آن چقدر طول می کشد؟

اگر مواد غیر قابل تجدید باشند ، احتمالاً با توجه به تعداد کودکانی که در آن شرکت می کنند هزینه دریافت خواهید کرد.در غیر این صورت ، شما ساعتی محاسبه کنید.

به عنوان مثال یک گروه موسیقی در هر ساعت و برای هر نوازنده هزینه دریافت می کند ، بنابراین هزینه یک گروه سه نفره کمتر از یک گروه 5 نفره است.

در نهایت با حسابرسی دقیق کنترل کنید که آیا فعالیت شما مقرون به صرفه است یا باید در قیمتها و هزینه هایتان تجدید نظر کنید.از والدین کودکان نظر سنجی کنید تا عملکرد خودرا بسنجید.

بازایابی کنید:

از دوستان فرزندانتان و آشنایان خود شروع کنید.سعی کنید یک برنامه معرفی رایگان اجرا کنید بروشور چاپ کنید و آنها را به دوستان و کودکان در مراسم مربوط به کودکان تحویل دهید.حتماً بروشور خود را چشم نواز ، رنگارنگ و سرگرم کننده بسازید.

نکات مهم در کسب و کار سرگرمی کودکان:

برای انواع بچه ها (خجالتی ، بی ادب ، با صدای بلند ، باهوش ، بچه هایی با نیازهای ویژه) آماده باشید و بدانید که چگونه آنها را اداره کنید.به خاطر داشته باشید که شما در حال ارائه خدمات هستید و همچنین باید با والدین کنار بیایید.

انعطاف پذیر و سازگار باشید. هر رویدادی چالش های خاص خود را با توجه به فضا ، نوع کودکان درگیر ، نگرش بزرگسالان حاضر ، آب و هوا و غیره خواهد داشت. در عین حال محدودیت هایی را تعیین کنید و بدانید چه موقع جواب منفی بدهید .

در حالی که مهمانی ها منبع اصلی درآمد هستند ، برنامه های محلی بعد از مدرسه و اردوهای روزانه را بررسی کنید. اینها گزینه های خوبی مخصوصاً برای اعمال با عنصر آموزشی هستند.

اگر اوقات خوبی را سپری می کنید ، به احتمال زیاد مخاطبان شما نیز همینطور هستند. با اصلاح عمل خود و افزودن مطالب جدید ، آن را سرگرم کننده و نو نگه دارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید